♦ Investiţia totală în brandul Clario a fost de peste 3,2 mil. euro în ultimii cinci ani ♦ Peste 20.000 de pacienţi unici au trecut pragul Clario de la deschiderea din 2015.
Monica Apostolescu, de profesie medic oftalÂmoÂlog, alături de Radu Apostolescu, unul dintre fonÂdatorii retailerului online eMAG, au decis în 2015 să porÂneasÂcă un business în domeniul medical, deschizând Clario, o clinică oftalmologică în Capitală.
InvestiÅ£ia iniÅ£ială a fost de circa 250.000 euro, dar paÂtru ani mai târziu, în 2019, Clario s-a mutat într-un spaÅ£iu mai generos, de 450 mp, care a necesitat o investiÅ£ie de peste 3 mil. euro.
„Eu am lucrat tot timpul în mediul privat, am făcut reziÂdenÅ£iatul la Spitalul Militar ÅŸi după aceea am lucrat doar în privat ca practică. Prin 2014 mi-am dat seama că îmi doresc să fac ceva al meu. DincoÂlo de partea medicală, mi-am dorit să fie niÅŸte condiÅ£ii speciale pentru pacienÅ£i ca ambianţă, ca doÂtare, ca atitudine faţă de ei. ÃŽncercăm să oferim servicii comÂplete“, a povestit într-un interviu pentru ZF medicul Monica Apostolescu.