Companii

INTERVIU Dragoş Popa, Roland Berger: Infrastructura necesară pentru Sistemul Garanţie-Returnare are nevoie de investiţii de 100-150 mil. euro. Sistemul Garanţie-Returnare presupune că orice consumator va plăti o garanţie de 0,50 lei atunci când va cumpăra o băutură de la un comerciant

INTERVIU

România şi-a setat o ţintă de peste 90% în ceea ce priveşte gradul de returnare a recipientelor în care se vând bere şi băuturi răcoritoare după implementarea Sistemului Garanţie-Returnare (SGR). Acest obiectiv ar urma să fie atins în primii trei-patru ani de la punerea în funcţiune, pentru primii doi ani ţinta fiind de 75%. Doar în ceea ce priveşte PET-urile, astăzi rata de reciclare pe piaţa locală este de 35-40%, arată datele companiei de cercetare şi analiză Roland Berger.

„Pentru retail, SGR va fi un generator de trafic, mai ales în contextul în care pandemia a scăzut mult din numărul de vizitatori. Banii vor fi returnaţi din încasările maga­zinului din ziua respectivă, vor fi înapoiaţi în aceeaşi zi de operatorul de sistem. Va trebui organizat un întreg sistem de decontări“, spune Dragoş Popa, consultant la Roland Berger.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.