Companii

Încrederea consumatorilor români, la cote înalte. Văd excelente perspective de muncă şi bani mai mulţi

Încrederea consumatorilor români, la cote înalte. Văd...

Autor: Roxana Rosu

22.08.2017, 00:05 311

Încrederea consumatorilor din România s-a îmbunătăţit în prima ju­mătate a anului cu 15 puncte, la 101 puncte, faţă de finalul anului trecut, fiind una din ţările europene cu cea mai mare creştere a acestui indicator în ulti­mele două trimestre, potrivit stu­diului Consumer Confidence Index rea­lizat de compania de cercetare de piaţă Nielsen.

Creşterea încrederii în România se datorează unui salt de 16% al număru­lui de respondenţi care consideră ca bu­ne sau excelente per­spec­tivele lor de mun­că, de la 35% în T4 anul trecut pâ­nă la 51% în T2 2017.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO