Companii

Importatorul Lotto asteapta 8 mil. euro dintr-un business secundar: constructia de piscine olimpice

17.07.2008, 18:14 53

"Daca in 2007 am obtinut o cifra de afaceri de patru mil. euro, anul acesta o vom dubla, avand in vedere ca cererea este mare si urmeaza sa ne concentram pe proiecte noi", spune Mirela Rosca, director general al Extenso.
Constructia de piscine aduce 12% din cifra de afaceri totala a companiei, care anul trecut a fost de 30 mil. euro. Compania a livrat pana in prezent trei piscine catre municipalitatile din Oradea si Bacau si are in plan sa mai realizeze pana la sfarsitul anului cel putin inca doua proiecte. "Alocam o mare parte din resurse pentru ca vedem o dezvoltare destul de importanta pe acest segment. Anul acesta vom mai realiza cel putin doua proiecte de dimensiunea celor de la Oradea si Bacau", precizeaza Rosca. Bazinul olimpic de la Oradea este o investitie greenfield pentru care bugetul s-a ridicat la peste 2 mil. euro.
Directorul general Extenso sustine ca cererea pentru constructia de piscine olimpice este in crestere, avand in vedere ca astfel de proiecte pot fi finantate prin fonduri europene. "Primariile gasesc momentul just pentru a se indrepta catre genul acesta de investitii, care duc la dezvoltarea turismului in zona", precizeaza Rosca.
Extenso este structurata pe trei divizii: sport, care include brandul Lotto si doua afaceri de nisa - gazoane sintetice (Italgreen) si piscine olimpice (Myrtha Pools) -, fashion (brandurile Gas si Stonefly) si real estate. Marca Lotto contribuie cu pana la 75% la vanzarile companiei, care anul trecut a obtinut o cifra de afaceri de 17 mil. euro pentru diviziile de sport si fashion. Desi a bugetat pentru acest an o crestere cu 25% a veniturilor, directorul general al Extenso spune ca se asteapta ca cresterea sa fie de doar 15% avand in vedere patrunderea unor branduri noi pe piata.
Compania Extenso detine in prezent un lant de 34 de magazine monobrand, din care cinci au fost deschise anul acesta cu o investitie de 600.000 de euro.
Reteaua de magazine Lotto are cele mai multe unitati deschise, 25, in timp ce Gas numara patru magazine si iar Stonefly cinci.
"Mai avem in plan inaugurarea a inca patru magazine in care vom investi circa 500.000 de euro, din care doua vor fi cu siguranta deschise in Bucuresti", precizeaza Mirela Rosca.
Anul trecut compania a mai deschis opt magazine monobrand, cinci sub marca Lotto si trei sub marca Gas in Bucuresti, Pitesti si Cluj.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO