Companii

Îmbuteliatorul apei minerale Borsec şi-a extins obiectul de activitate

Îmbuteliatorul apei minerale Borsec şi-a extins...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

21.12.2015, 19:44 151
Romaqua Group, cel mai mare îmbuteliator local de apă minerală naturală, şi-a extins obiectul de acvitate cu două noi activităţi şi anume: alte activităţi profesionale, stiinţifice şi tehnice (cod CAEN 7490) şi alte forme de învăţământ (cod CAEN 8559), conform unui document din Monitorul Oficial.

Reprezentanţii companiei nu au răspuns solicitării ZF cu privire la motivele acestei extinderi de domeniu, însă general o astfel de activitate constă în pregătirea sau trainingul angajaţilor.

Romaqua Group are circa 2.000 de angajaţi, fiind cel mai mare angajator din piaţa băuturilor. Compania are şapte fabrici de apă minerală, bere sau băuturi răcoritoare, conform ultimelor date.

Producătorul are în portofoliu brandurile de apă minerală naturală Borsec, Aquatique şi Stânceni, brandul de sucuri Giusto şi berea Albacher.

În primul semestru, compania a avut o cifră de afaceri de 289 de milioane de lei, în creştere cu 6% faţă de perioada similară a anului trecut. Astfel, Romaqua Group a revenit pe creştere după doi ani consecutivi de scăderi.

Anul trecut, producătorul a avut afaceri de 561 milioane de lei, în scădere cu 5% faţă de anul precedent, conform mfinante.ro.

Pe de altă parte, în primul semestru compania a avut un profit de 12 milioane de lei, în scădere cu 10% faţă de aceeaşi perioada a anului 2014. Compania este controlată de oamenii de afaceri Octavian Creţu şi Nicolae Palfi şi este cel mai mare jucător român de pe piaţa băuturilor răcoritoare (inclusiv apă minerală) şi a berii. Compania concurează cu giganţi precum Coca-Cola HBC, PepsiCo, Heineken sau Ursus Breweries.

 
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO