Companii

Ikea anunţă că vrea să atace piaţa din România cu magazine de formate mai mici. Într-un interviu pentru ZF, Violeta Neniţă, market manager Ikea, dezvăluie care sunt planurile grupului suedez pentru România, cât este bonul mediu, câţi vizitatori intră într-un magazin Ikea şi cum funcţionează punctele de colectare, unde poţi ridica produsele cumpărate online

INTERVIU

Ikea anunţă că vrea să atace piaţa din România cu...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

23.11.2021, 10:30 3003

Pentru magazinul din Băneasa, bonul mediu este de 370 de lei, iar pentru cel din Pallady – 340 de lei, în timp ce magazinul online are o medie a coşului de cumpărături de 889 de lei Ikea Băneasa a avut aproape 2,8 milioane de vizitatori în ultimul an financiar, iar cel din Pallady – aproape 2,1 milioane de vizitatori Ikea lucrează în prezent la dezvoltarea unui nou magazin în România, la Timişoara, unde investiţia este de 60 de milioane de euro.

Retailerul de mobilă Ikea, care are două magazine pe piaţa locală, ambele în Bucureşti, ia în calcul să dezvolte şi pe piaţa locală unităţi sub formate mai mici, aşa cum există deja la nivel de grup, şi are în vizor şi noi puncte de colectare în ţară.

„România este o piaţă foarte importantă pentru Ikea, aşa că, alături de dezvoltarea comerţului electronic, avem în plan şi dezvoltarea de alte formate, de dimensiuni mai mici. Testăm formate diferite şi analizăm posibilitatea de a fi mai aproape de clienţi“, spune Violeta Neniţă, market manager la Ikea România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO