Companii

Hotelul Howard Johnson din Capitală preia brandul Sheraton şi revine la cinci stele

Hotelul din Piaţa Romană din Capitală a operat sub brandul Howard Johnson din primăvara anului 2004 şi a fost singura unitate sub acest brand de pe piaţa hotelieră locală.

Hotelul din Piaţa Romană din Capitală a operat sub brandul Howard Johnson din primăvara anului 2004 şi a fost singura unitate sub acest brand de pe piaţa hotelieră locală.

Autor: Mirabela Tiron

21.01.2015, 00:06 1076
Hotelul de patru stele Howard Johnson din centrul Capitalei, cu o capacitate de 285 de camere, va prelua brandul internaţional Sheraton, devenind astfel primul hotel din România ce va opera sub acest brand.
 
În urma conversiei, hotelul va avea 270 de camere şi va reveni la clasificarea de cinci stele, la care a renunţat în 2013 pentru a prinde evenimentele organizate de jucătorii din industria farma.
 
Hotelul a fost construit în 1985 când a început să opereze sub numele de hotel Dorobanţi. În 1994, la parterul acestui hotel se deschidea primul restaurant Pizza Hut din România. În 2004, hotelul a fost afiliat lanţului internaţional Wyndham şi a preluat brandul Howard Johnson, fiind renovat în urma unei investiţii de 30 de milioane de dolari.
 
„Suntem încântaţi să fim parteneri alături de Grand Plaza Hotel în realizarea primului nostru proiect de dezvoltare a unui hotel prin care vom introduce brandul Sheraton în capitala României, o capitală cu un potenţial şi o dinamică extraordinare“, a declarat Michael Wale, preşedintele lanţului Starwood Hotels & Resorts, Europa, Africa şi Orientul Mijlociu. Reţeaua Sheraton include peste 400 de hoteluri din aproape 70 de ţări din întreaga lume.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO