Companii

Horia Cardoş, director general al Agroland: Antreprenorii trebuie să dea un nume companiei pentru a fi recunoscuţi

Horia Cardoş, director general al Agroland: „Avem un program prin care încercăm să mobilizăm micii fermieri să crească animale, păsări pe care să le preluăm la finalul ciclului de producţie, să ajungă în retail“.

Horia Cardoş, director general al Agroland: „Avem un program prin care încercăm să mobilizăm micii fermieri să crească animale, păsări pe care să le preluăm la finalul ciclului de producţie, să ajungă în retail“.

Autor: Georgiana Mihalache

16.11.2018, 00:05 769

Brandul unei companii este important pentru dezvoltarea businessului, iar antreprenorii care vor să intre în afaceri trebuie să găsească un nume pentru a se diferenţia în piaţă şi pentru a se face cunoscuţi în rândul consumatorilor, susţine Horia Cardoş, director general al Agroland, care distribuie furaje, pui de-o zi sau seminţe. El a fost prezent la conferinţa Branduri româneşti la Timişoara, organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank România.

„Acum 20 de ani am pornit Agroland. După câţiva ani am angajat o agenţie care să ne definească un concept de franciză şi să ne găsească un nume. Antreprenorii trebuie să dea un nume astfel încât clienţii finali să poată recunoaşte cu uşurinţă acel brand“, a spus Horia Cardoş.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO