Companii

HeidelbergCement a finalizat procesul de fuziune dintre Carpatcement, Carpat Beton şi Carpat Agregate

HeidelbergCement a finalizat procesul de fuziune dintre...

Autor: Bogdan Alecu

07.12.2015, 12:47 1516

La data de 1 decembrie Grupul internaţional HeidelbergCement a finalizat procesul de fuziune a celor mai importante trei societăţi deţinute în România, Carpatcement Holding S.A., Carpat Beton S.R.L. şi Carpat Agregate S.A. au devenit o singură companie, sub numele HeidelbergCement România S.A.

„Acest proces de fuziune are în vedere poziţionarea noastră strategică în raport cu mediul economic, pentru a face cât mai bine faţă provocărilor perioadei pe care o traversăm, în vederea utilizării resursele noastre la potenţialul lor maxim, a administrării mai eficiente a costurilor şi armonizării structurii organizaţionale cu cea a Grupului. De asemenea, prin această nouă formulă organizatorică, Grupul îşi reafirmă viziunea şi misiunea sa pe termen lung: aceea de a construi în continuare pe baze solide în România”, a declarat domnul Florian Aldea, Directorul General al HeidelbergCement România S.A.

HeidelbergCement România S.A. este unul dintre cei mai importanţi producători de ciment, betoane şi agregate din România, având trei fabrici de ciment la Taşca, Fieni şi Chişcădaga, 19 staţii de betoane, 7 cariere şi 6 balastiere de agregate.

Cu un total al investiţiilor de peste 500 de milioane de euro, Grupul HeidelbergCement este unul dintre cei mai importanţi investitori germani din România.

Grupul HeidelbergCement este lider mondial pe piaţa de agregate şi un important jucător în domeniul cimentului, betonului şi al altor activităţi conexe, ceea ce îl poziţionează printre cei mai mari producători de materiale de construcţii din lume.

Grupul desfăşoară activităţi în 2.300 de locaţii din peste 40 de ţări, având aproximativ 45.000 de angajaţi.

Diviziile locale de ciment, betoane şi agregate ale grupului german HeidelbergCement au încheiat 2014 cu afaceri de circa 185 de milioane de euro, în creştere cu 4% faţă de 2013. 

În acelaşi timp, profitul brut al grupului în România s-a ridicat la 34 de milioane de euro anul trecut, în creştere cu 22%. Avansul vânzărilor HeidelbergCement în România de anul trecut este în linie cu estimările CIROM, patronatul din industria cimentului, care anunţa la începutul anului 2015 că piaţa locală a cimentului a înregistrat anul trecut un plus de 5-6%. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO