Companii

H&M îşi extinde portofoliul local prin divizia dedicată locuinţelor. Primul magazin este în mallul Promenada

H&M îşi extinde portofoliul local prin divizia...

Autor: Ana Maria Petcana

28.08.2013, 19:13 125

Retailerul de fashion H&M aduce în România în octombrie şi colecţia de decoraţiuni interioare H&M Home, găzduită de noul magazin care va fi deschis în centrul comercial Promenada din Floreasca. „Deschiderea noului nostru magazin din Promenada marchează continuarea expansiunii H&M, acesta fiind cel de-al 26-lea magazin în România şi al 8-lea deschis în Capitală. În acelaşi timp, facem un pas înainte în dezvoltarea noastră, prin extinderea ofertei cu colecţia H&M Home, care sunt sigur că va fi foarte apreciată şi de clienţii noştri din România“, a declarat Ralf Wein, country manager al H&M pentru România.

Compania precizează că acesta este primul magazin din ţară care va găzdui colecţia de decoraţiuni interioare. Noul magazin, care va avea o suprafaţă de peste 2.300 de metri pătraţi şi va fi deschis în 17 octombrie, odată cu centrul comercial, va cuprinde pe lângă colecţia H&M Home şi colecţiile pentru femei, bărbaţi, adolescenţi şi copii. În România, vânzările H&M au crescut cu 38%, la 222 milioane coroane suedeze (25,8 milioane euro), în trimestrul al doilea al anului fiscal în curs, respectiv martie-mai 2013, perioadă în care a deschis trei magazine. În anul fiscal 2012 H&M şi-a dublat vânzările pe piaţa românească, la 635 milioane coroane suedeze (74 milioane euro), după deschiderea a opt magazine.

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 29.08.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO