Companii

Gyula Csitari, cofondator Logiscool: Multe dintre profesiile de astăzi nu vor mai exista pentru copiii noştri. Există o nevoie foarte mare pentru programatori buni

Gyula Csitari, cofondator Logiscool: Multe dintre...

Autor: Cristina Bellu

19.10.2017, 11:08 3489

Multe dintre profesiile de astăzi nu vor mai fi disponibile în viitor pentru copiii noştri şi astăzi există o nevoie foarte mare pentru programatori buni, aşa că am decis în urmă cu trei ani să înfiinţăm acestă şcoală, iar acum avem peste 10.000 de copii care învaţă programare, a spus Gyula Csitari, Co-fondator, Co-proprietar, Logiscool, în cadrul evenimentului Forumul investitorilor în franciză, organizat de Ziarul Financiar.

”Logiscool este o şcoală de creaţie pentru copii. Trăim într-o lume digitală, iar copii noştri cresc cu diverse dispozitive în mână iar noi, la Logiscool încercăm să-i transformăm în creatorii lumii digitale, în plus faţă de utilizatorii lor”

Investiţia iniţială în franciza noastră este de 35.000-50.000 de euro, redevenţa este de 15%, iar amortizarea acestor costuri se face în 2-3 ani.

Alte declaraţii:

Credem în educaţia online, dar şi în clasele fizice în care copiii se adună să-şi întâlnească prietenii şi trainerii, unde învaţă modalităţi noi de gândire logică.

Partenerilor de franciză le oferim un know-how dovedit pe care îl dezvoltăm tot timpul, apoi avem o platformă IT care şi ea este la rândul ei updatata continuu, în plus avem şi un software de management pe care îl punem la dispoziţia francizaţilor.

La sediul central avem 25 de oameni cu ajutorul cărora oferim training şi suport pentru partenerii de francize.

În momentul de faţă avem 35 de şcoli în Ungaria şi am început să ne uităm şi la pieţele vecine. Partenerul de franciză nu trebuie să aibă studii în IT, în schimb, gândirea antreprenorială este cea mai importantă.

În momentul în care alegem un partener, din punctul nostru de vedere este foarte important feelingul, implicarea emoţională a partenerului.

Primul pas este interesul exprimat de partenerul potential, apoi este important procesul de compatibilitate reciprocră. Trebuie să ştim cum va reprezenta persoana respectivă brandul nostru.


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO