Companii

Grupul Oncos, aflat în procedură de reorganizare după insolvenţă, a înregistrat o creştere de 40% a afacerilor în primul semestru şi îşi menţine planul de a ajunge la o reţea de 75 de magazine proprii în zona Transilvaniei în 2020

Grupul Oncos, aflat în procedură de reorganizare după...

Autor: Roxana Rosu

22.06.2020, 11:15 315
Grupul Oncos din Cluj, aflat în procedură de reorganizare după insolvenţă, a înregistrat o creştere de 40% a cifrei de afaceri în primul semestru şi îşi menţine planul de a ajunge în acest an la o reţea de 75 de magazine proprii în zona Transilvaniei, de la 56 de unităţi în prezent.
 
Grupul, fondat în 1991, este format abator, fabrică de pâine, ferme de creştere a puilor, un depozit şi reţea proprie de magazine, producând anual peste 7 milioane de pui în fermele proprii.

Pe fondul pandemiei, compania şi-a ajutat activitatea din sectorul HoReCa, lansând noi linii de produse destinate vânzării directe, atât pe zona preparatelor din carne de pui cât şi pe panificaţie.

„Oncos Grup a avut una dintre cele mai spectaculoase evoluţii pe parcursul procedurii de insolvenţă, dovedind curaj şi determinare pentru depăşirea dificultăţilor, dar şi abilitatea de a gestiona obstacolele ridicate de criza economică pe care o traversăm. Sprijinul nostru pe parcursul procedurii s-a materializat într-o restructurare financiară şi operaţională care a pus noi baze în relaţia Oncos Grup cu partenerii”, a declarat Mariana Boiciuc, Senior Partner CITR.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO