Companii

Grupul Noriel, deţinut de un fond de investiţii, a ajuns la afaceri de 263 mil. lei în 2019, în creştere cu 13%: Divizia magazinelor de jucării rămâne locomotiva businessului. Noriel, deţinut de fondul de investiţii Enterprise Investors începând din 2016, activează prin diviziile de retail, producţie şi distribuţie

Magazinele Noriel sunt de obicei amplasate în malluri, centre comerciale şi parcuri de retail.

Magazinele Noriel sunt de obicei amplasate în malluri, centre comerciale şi parcuri de retail.

Autor: Georgiana Mihalache

11.09.2020, 20:15 369

Noriel, brand care activează în piaţa jucăriilor, a înregistrat la nivel de grup (producţie, distribuţie şi retail) afaceri de 263 mil. lei în 2019, în creştere cu 13% faţă de anul anterior, arată datele publice de la Finanţe pentru cele trei companii operate de grup în fiecare divizie.

Cel mai mare aport la business îl are divizia de retail, operată sub compania Intertoy Zone, cele 80 de magazine sub brandul Noriel ajungând la afaceri de 234 mil. lei anul trecut.

Divizia de distribuţie – Noriela Impex, a adus 24 mil. lei în 2019 la afacerile grupului, iar partea de producţie – Toys&Games Industry, a generat 5 mil. lei vânzări.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO