Food Union, un grup leton de producţie şi distribuţie alimentară pe scară globală, care deţine 80% din acţionariatul producătorului de îngheţată Alpin 57 Lux din judeţul Alba, susţine că oamenii şi-au schimbat mentalitatea şi comportamentul datorită pandemiei de COVID-19, iar companiile trebuie să facă progrese, pentru că „o astfel de criză sortează în mod firesc piaţa“.
„În această perioadă, ne-am consolidat procedurile şi regulile interne de siguranţă, acum suntem mai bine pregătiţi pentru orice situaţie de urgenţă. Suntem mai flexibili, deoarece am învăţat cum să ne adaptăm la lucrul de acasă, şi am adaptat strategia de marketing. România este unul dintre cei mai importanţi piloni ai afacerii noastre şi va rămâne în centrul atenţiei noastre în următorii ani. Vom investi în produse noi şi vom face unele îmbunătăţiri ale caracteristicilor produselor existente în perioada următoare“, a spus Normunds Stanevics, CEO al Food Union Europe.