Iulius are un portofoliu de retail de peste 300.000 de metri pătraţi închiriabili, distribuiţi în cele patru malluri sub brandul Iulius - din Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca şi Suceava - şi în Palas Iaşi.
Dezvoltatorul imobiliar Iulius, deţinut de omul de afaceri Iulian Dascălu, anunţă că, la o lună de la redeschiderea centrelor comerciale, activitatea în mallurile sale este fluctuantă.
„Avem domenii, precum cel sport, unde creşterea este de 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut sau cel home&deco, unde procentele sunt mai mari, de 22%. Alte segmente, unde impactul a fost mai redus decât ne aşteptam, sunt beauty, încălţăminte şi bijuterii, unde scăderile sunt între 12 şi 18%. Pe segmentul fashion, scăderea este undeva la 20%, magazinele specializate pe ţinute de gală fiind cele mai afectate“, spune Oana Diaconescu, head of leasing la Iulius.
Afectate sunt şi restaurantele, mai ales că în 2019 ponderea food court-ului în malluri din punctul de vedere al suprafeţei ocupate a ajuns să fie cuprinsă între 7 şi 13%, iar menţinerea interdicţiilor de operare au un impact semnificativ asupra acestei industrii.