Companii

Grupul Floria a deschis o florărie în centrul comercial Plaza din Bucureşti după o investiţie de 50.000 de euro

Grupul Floria a deschis o florărie în centrul comercial...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

13.02.2020, 10:36 390

Grupul Floria, unul dintre cele mai importante grupuri de firme ce activează în domeniul floristic în România, a deschis o nouă florărie, la parterul centrului comercial Plaza România. Investiţia în noul spaţiu Floria se ridică la 50.000 euro.

Aceasta este cea de-a şaptea florărie a Grupului Floria şi a treia situată într-un centru comercial, alături de florăriile din AFI Cotroceni şi Băneasa Shopping City.  „Trendul ascendent al vânzărilor celorlalte două florării deschise în mall-uri din Bucureşti ne-a dovedit că amplasarea în spaţii comerciale mari este o alegere strategică de succes.

În plus, după o perioadă de test în care Floria a operat un pop–up store în Plaza România, am constatat că există interes ridicat în zonă. Astfel, am ales să dezvoltăm reţeaua Floria într-un spaţiu accesibil atât pe segmentul corporate, cât şi rezidenţial”, a spus Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.

Florăria din mallul Plaza are o suprafaţă de 35 mp. Divizia de retail offline a Grupului Floria, prin cele 6 florării deschise până la cea din Plaza, a generat anul trecut o cifră de afaceri de 7,7 milioane lei, cu 15% mai mult decât în 2018. 

Grupul Floria operează florăria online Floria.ro (Floria Network SRL), reţeaua de florării Floria (Florăriile Floria SRL), divizia pentru evenimente şi amenajări peisagistice (Floria Projects SRL), distribuţie de flori şi plante către retailul de tip IKA (Floria Retail SRL), precum şi vânzări engros (Floria International Wholesale SRL). 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO