Companii

Grupul Anchor extinde mallul Plaza din Bucuresti cu 6.000 de metri patrati si aduce 30 de magazine noi

Grupul Anchor extinde mallul Plaza din Bucuresti cu 6.000 de metri patrati si aduce 30 de magazine noi

Centrul comercial Plaza Romania a fost inagurat in 2004, in urma unei investitii de 56 de milioane de euro

25.06.2008, 19:17 41

Centrul comercial Plaza Romania din Bucuresti isi va extinde suprafata cu mai mult de 6.000 de metri patrati prin constructia unui etaj suplimentar deasupra magazinului G'market, suprafata totala a mallului urmand sa ajunga la mai mult de 47.000 de metri patrati.
Centrul comercial Plaza Romania este detinut si administrat de compania Anchor Grup, care mai detine pe piata locala centrul comercial Bucuresti Mall, cladirea de birouri Anchor Plaza si ansamblul rezidential InCity Residences din Bucuresti. In paralel cu largirea suprafetei comerciale, centrul comercial Plaza Romania va fi renovat, investitia cumulata urmand sa fie de circa 10 milioane de euro, potrivit reprezentantilor companiei. Finantarea proiectului va fi realizata prin resurse proprii.
Odata cu constructia etajului suplimentar suprafata totala a magazinului G'market va fi redusa cu aproximativ 1.000 de metri patrati, suprafata comerciala nefiind afectata. Reducerea G'market va permite si introducerea unui nou magazin de dimensiuni mari, posibil un retailer de fashion, urmand ca in acelasi timp locatia unor magazine sa fie schimbata. "Dupa extensia centrului, mixul de magazine va fi imbunatatit prin adaugarea a peste 30 de magazine noi", a completat Ibrahim Paksoy, director general Anchor Grup.
Cele 30 de magazine noi vor ocupa o suprafata de peste 10.000 de metri patrati din totalul suprafetei inchiriabile de aproape 42.000 de metri patrati, la care va ajunge mallul dupa finalizarea extensiei.
Anchor Grup a anuntat ca renovarea mallului va fi finalizata in acest an, iar lucrarile de extindere vor fi incheiate la inceputul anului 2009, activitatea mallului nefiind afectata datorita faptului ca lucrarile vor fi realizate in principal noaptea.
Centrul comercial Plaza Romania a fost inaugurat in 2004, in urma unei investitii de 56 de milioane de euro, iar potrivit datelor companiei atrage anual
13 milioane de vizitatori. Centrul comercial a fost evaluat de catre dezvoltatorul imobiliar Anchor Grup, in urma divizarii companiei, la aproximativ 93 de milioane de euro, in timp ce pentru complexul comercial Bucuresti Mall valoarea a fost de 75 de milioane de euro.
Anchor Group a anuntat la inceputul acestui an ca urmareste sa realizeze in urmatorii ani investitii totale de 780 mil. euro in Bucuresti si Chisinau, in centre comerciale, ansambluri rezidentiale si cladiri de birouri. Primul proiect de acest gen este Shopping MallDova, ce se afla in constructie in Chisinau.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO