♦ Grupul are operaţiuni de import şi distribuţie de băuturi spirtoase, dar şi producţie proprie l Are totodată şi producţie de vin sub umbrela Iconic Estate.
Alexandrion Group, cel mai mare producător local de băuturi spirtoase, cu o cifră de afaceri de aproape 955 de milioane de lei în 2020, intră pe piaţa ginului cu produsul Kingsbury London Dry Gin, lansat simultan pe piaţa din România şi la nivel internaţional. Totdată, compania mai are zece produse noi în lucru, iar investiţiile totale se ridică la câteva milioane de euro.
„Lansarea Kingsbury London Dry Gin face parte din strategia de dezvoltare şi transformare a portofoliului de produse al grupului Alexandrion într-unul care să acopere atât cerinţele şi nevoile consumatorilor din România, cât şi pe cele ale clienţilor de la nivel internaţional“, a spus Corneliu Vîlsan, chief marketing officer în cadrul Alexandrion Group.
Executivul are o experienţă de peste 20 de ani pe piaţa băuturilor spirtoase, fiind unul dintre primii expaţi români, el plecând în 2006 în Croaţia să conducă filiala companiei Pernod Ricard, unul dintre cei mai mari importatori de băuturi spirtoase din România.