Companii

Grapefruit are doua campanii in topul mondial al rebrandingului

11.07.2007, 19:03 32

Campaniile de rebranding pentru companiile Antibiotice Iasi si Transavia Alba-Iulia, cu o valoare cumulata de peste 2,5 mil. euro, realizate de agentia de publicitate Grapefruit, se situeaza intre cele mai importante 50 de procese de rebranding la nivel mondial in competitia internationala ReBrand 100 Award 2007. Campaniile realizate de Grapefruit au concurat la nivel mondial cu activitati de rebranding realizate de companii precum Unilever sau Kraft, potrivit informatiilor disponibile pe site-ul competitiei. ReBrand 100 Award este o competitie anuala care identifica cele mai reusite procese de rebranding la nivel mondial. Potrivit reprezentantilor companiei Grapefruit, valoarea campaniei de imagine pentru Transavia a inclus rebranding, creatie, publicitate si promovare si s-a ridicat la aproximativ 2 mil. euro, Transavia inregistrand o crestere a vanzarilor cu peste 50% in urma acestei campanii. In ceea ce priveste compania Antibiotice Iasi, unul dintre principalii producatori de medicamente din Romania, rebrandingul s-a ridicat la jumatate de milion de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO