Companii

Giampaolo Manzonetto, CEO, Lactalis România: În 2020 am investit sub 10 mil. euro, dar în 2021 vom depăşi acest prag

Videoconferinţa Top 1.000 cele mai mari companii din România. Pulsul economiei

Giampaolo Manzonetto, CEO, Lactalis România: În 2020 am...

Autor: Ramona Cornea

11.03.2021, 13:12 190

În 2020, Lactalis România a investit sub 10 milioane de euro în capacităţile de producţie, flotă şi infrastructură IT, iar în 2021 va depăşi acest prag, spune Giampaolo Manzonetto, CEO al companiei.

”În 2020, nu am oprit investiţiile, le-am continuat atât la nivel de fabrici, la nivel de flotă, de infrastructură IT şi a fost clar anul în care am investit cel mai mult din istoria Lactalis, iar 2021 va depăşi 2020.  În 2020 am investit sub 10 mil. euro, dar în 2021 vom depăşi pragul de 10 mil. euro”, a spus Giampaolo Manzonetto  în cadrul videoconferinţei Top 1.000 cele mai mari companii din România. Pulsul economiei.

Ce a mai declarat Giampaolo Manzonetto în cadrul videoconferinţei:

·        Interesul consumatorilor către produse româneşti accelerat de pandemie s-a simţit şi în rezultatele companiilor din grupul Lactalis. Pentru domeniul nostru există produse tradiţionale precum sana, kefir, brânza de burduf, laptele bătut şi brânza de vaci în care brandul românesc este cel mai bun, cel mai bine privit de români.

·        Rezultatele au fost bune anul acesta pentru că a existat un interes pentru produsele româneşti. Înainte de a începe pandemia, am avut multe planuri de lansare de produse. Nu le-am lansat pe toate, am prioritizat gamele de produse cu brand local.

·        Anul trecut, brandurile care au crescut în volum mult peste medie au fost cele româneşti, adică Albalact, Rarăul, Zuzu şi Dorna. Brandurile Zuzu şi Dorna au avut chiar o creştere de două cifre a volumului anul trecut.  Acum, în pandemie, brandurile locale sunt mai puternice.

·        Exportul nu este actualmente semnificativ în cadrul grupului, însă este un obiectiv de-al meu. După achiziţia fabricilor Covalact şi Albalact, ele erau deja la capacitate maximă. Targetul meu este să pregătim fabricile pentru a deveni un operator important cel puţin în Europa de Sud Est.

·        Noi ne-am adaptat foarte repede la schimbări în 2020. Nu mai poţi să faci un plan pe trei ani pentru că acel plan devine unul pe două luni, trebuie să fii foarte dinamic.

·        Luna martie a anului trecut ne-a prins cu o schimbare radicală de la produse proaspete la produse cu o durată de viaţă mai mare pe raft, produse uşor de stocat.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO