Companii

GFR vrea 33% din transportul de marfă

Autor: Mirabela Tiron

17.04.2011, 23:36 264

Cel mai mare operator privat feroviar de pe piaţa românească,Grup Feroviar Român (GFR), parte a Grampet, controlat de omul deafaceri Gruia Stoica, ţinteşte anul acesta o cotă de piaţă de 33%din segmentul transportului feroviar de marfă, pe fondulcontractelor încheiate, faţă de 27% cât a avut anul trecut,potrivit oficialilor companiei.

"Avem toate motivele să fim încrezători că vom avea o creşterea cotei de piaţă în acest an", a declarat Sorin Chinde, directorulgeneral al GFR. Anul trecut, compania a transpor­tat circa 9,2 mil.tone nete, realizând o cifră de afaceri de 125 mil. euro, potrivitre­pre­zentanţilor companiei. În martie anul acesta, GFR atrans­portat un milion de tone.

În decembrie anul trecut, GFR a preluat vagoanele şi 350 deangajaţi de la Rompetrol Logistics (RPL), companie de­ţi­nută deKazMunaiGaz.

Contractele de servicii de transport fero­viar au fostîn­che­iate pe o perioadă de trei ani, cu posi­bi­li­tatea depre­lun­gire cu încă doi ani. Transportatorul GFR a mai semnat anultrecut un contract important în segmentul distribuţiei decar­bu­ranţi cu ruşii de la Lukoil.

GFR concurează cu CFR Marfă, dar şi cu companiile privateServtrans şi Unifertrans.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO