Cel mai mare operator privat feroviar de pe piaţa românească,Grup Feroviar Român (GFR), parte a Grampet, controlat de omul deafaceri Gruia Stoica, ţinteşte anul acesta o cotă de piaţă de 33%din segmentul transportului feroviar de marfă, pe fondulcontractelor încheiate, faţă de 27% cât a avut anul trecut,potrivit oficialilor companiei.
În decembrie anul trecut, GFR a preluat vagoanele şi 350 deangajaţi de la Rompetrol Logistics (RPL), companie deţinută deKazMunaiGaz.
Contractele de servicii de transport feroviar au fostîncheiate pe o perioadă de trei ani, cu posibilitatea deprelungire cu încă doi ani. Transportatorul GFR a mai semnat anultrecut un contract important în segmentul distribuţiei decarburanţi cu ruşii de la Lukoil.
GFR concurează cu CFR Marfă, dar şi cu companiile privateServtrans şi Unifertrans.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels