Companii

GfK: Piaţa de bunuri de folosinţă îndelungată a crescut în primele două luni din 2021 cu 26%, după ce vânzările de produse electro-IT s-au majorat cu 73%. ”Creşterea numărului de persoane care lucrează de acasă şi mutarea cursurilor în online au generat creşteri substanţiale ale vânzărilor pe IT şi echipamente de birou”

GfK: Piaţa de bunuri de folosinţă îndelungată a...

Autor: Roxana Rosu

14.04.2021, 11:38 160

 

 

Piaţa de bunuri de folosinţă îndelungată a crescut anul trecut cu 12,5%, iar începutul lui 2021 vine cu o creştere de 25,9%, înregistrată în ianuarie-februarie faţă de aceeaşi perioadă din 2020, arată o analiză realizată de GfK.

Unul dintre factorii care a susţinut aceste avans este creşterea de 73% a vânzărilor din sectorul electro-IT în primele două luni din 2021.

Tendinţa este similară cu cea înregistrată la nivel global, unde vânzările de astfel de produse au început să crească înca din prima jumătate a anului 2020, iar celelalte sectoare au intrat pe un trend crescător în a doua jumătate a anului.

 “Sectoarele care au înregistrat cele mai mari creşteri ale vânzărilor în anul 2020 au fost IT şi Office Equipment. Sectorul IT a avut o creştere a vânzărilor în România, conform GfK Market Intelligence, de 63,1% în anul 2020 faţă de 2019. În sectorul Echipamente de Birou valoarea vânzărilor a crescut cu 51.3% în aceeasi perioadă. Iar aceste creşteri au continuat şi în primele luni ale anului 2021” declară Iuliana Coman, Client Solution Specialist, Market Intelligence, GfK România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO