Companii

GfK: Mâncarea ambalată şi cea proaspătă au contribuit cu peste 50% la creşterea pieţei de FMCG

GfK: Mâncarea ambalată şi cea proaspătă au...

Autor: Simona Tatu

28.09.2017, 00:05 247

Piaţa bunurilor de larg consum (FMCG) a crescut cu 4,6% în primele şase luni ale anului 2017 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar cea mai mare contribuţie la acest avans au avut-o vânzările din sectorul de alimente proaspete şi mâncare ambalată, conform studiului Kronberg realizat de compania de cercetare de piaţă GfK.

„Spre deosebire de anul trecut, când băuturile şi alimentele proaspete au contribuit în principal la creşterea vânză­ri­lor, în prima jumătate a acestui an ali­men­tele proaspete şi mâncarea ambalată sunt res­ponsabile de jumătate din creşterea valorii FMCG“, a spus Diana Scăunaşu, client service manager consumer panel services în cadrul GfK România. Cei mai mulţi bani din bugetul destinat bunurilor de larg consum merg către alimentele proaspete, respectiv legume, fructe sau carne, astfel că această categorie a avut un impact important asupra creşterii pieţei de profil. Mai exact a contribuit cu 26% la creşterea pieţei de FMCG în perioada ianuarie-iulie 2017.  Pe următoarea poziţie în ceea ce priveşte contribuţia la creşterea pieţei se situează mâncarea ambalată (25%).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO