Producătorul german de soluţii pentru ferestre, instalaţii şi mobilă Rehau a înregistrat o creştere de 14% a vânzărilor în primul trimestru din 2021 şi intenţionează să menţină acest ritm şi pentru restul anului.
„În ultimul an, pe fondul pandemiei, a crescut tot mai mult cererea de produse pentru design şi reamenajări. Faptul că tot mai mulţi oameni au început să lucreze de acasă i-a determinat să-şi reconfigureze spaţiul de locuit. Dacă vorbim despre provocări în 2021, acestea sunt direct legate de lipsa de disponibilitate a materiilor prime, care afectează toate industriile şi care nu este încă stabilizată. În 2021 vizăm creşterea capacităţilor noastre de producţie“, spune Alexandru Oprea, country manager la Rehau România.
Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 202,3 milioane de lei şi un profit de 6,3 milioane de lei, ambii indicatori în scădere faţă de anul precedent.