Companii

Georgeta Grecu, Hotel Cişmigiu: Evenimentele hibride, fizic şi online, care prind contur sunt noul trend în materie de conferinţe

Georgeta Grecu, Hotel Cişmigiu: Evenimentele hibride,...

Autor: Miruna Diaconu

15.09.2021, 09:00 128

Georgeta Grecu, director al hotelului Cişmigiu, spune că ceea ce a observat în ultima perioadă este un trend în turismul de business şi anume organizarea de eveni­mente de tip hibrid, adică oamenii participă atât fizic, în sală, cât şi online.

Revenirea completă a turismului de business depinde în mare măsură de evoluţia situaţiei pandemice.

„Turismul hibrid, care prinde contur din ce în ce mai mult, este noul trend în ma­te­rie de conferinţe.  Aşteptăm să vedem ce decizii vor lua firmele, însă evoluţia turis­mului de busi­ness şi a celui de conferinţe rămâne timidă, încă suntem în aşteptare“, spune Georgeta Grecu, di­rector al Hote­lului Cişmigiu.

În 2020, compania care admi­nistrează hotelul din centrul Bucu­reştiului a înregistrat o scădere de 82% a cifrei de afaceri faţă de 2019, unul dintre cei mai buni ai industriei hoteliere.

În 2021, piaţa hotelieră a înre­gistrat o revenire timidă, iar hotelul Cişmigiu a recuperat 30% din defi­citul anului trecut.

„Datorită poziţionării centrale, cu parcare subterană şi  servicii de patru stele a cunoscut un grad de ocupare de peste 50% în fiecare lună de vară. Datorită deciziei de a reîncepe activitatea imediat după relaxarea din iunie 2020, am reuşit să ne poziţionăm pe un trend crescător, implementând măsurile de siguranţă sanitară şi protocoale noi pentru siguranţa clienţilor noştri“.

Georgeta Grecu precizează faptul că turiştii sunt mult mai încrezători în a călători datorită vaccinării, iar turiştii străini au început să revină timid, astfel că piaţa de incoming va avea nevoie de mai mult timp pentru revenirea la nivelul din 2019 decât cea de leisure. „Focusul nostru este pe turişti individuali, puţine grupuri avem anul acesta. Hotelul Cişmigiu era preponderent ales de oaspeţi din Europa, aproape 85% din totalul clienţilor, dar şi de oaspeţi din alte zone ale lumii, SUA, Australia, Asia Mică. Ne dorim să menţinem această poziţionare şi adresabilitate, însă în pandemie piaţa turismului intern şi-a făcut simţită prezenţa şi la rezervările noastre

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO