Companii

Galop pe nişa utilitarelor pickup 4x4: vânzările vor trece de 1.000 de unităţi

Galop pe nişa utilitarelor pickup 4x4: vânzările vor...

Autor: Bogdan Alecu

10.10.2016, 00:02 189
Vânzările de pickupuri 4x4, utili­tare reprezentate de mărci precum Nissan, Toyota, Ford sau Mitsubishi, aproape s-au dublat în ultimul an pe mă­sură ce constructorii auto au lansat noi gene­raţii, maşini care se apropie tot mai mult de segmentul SUV-urilor în ceea ce priveşte confortul, păstrând totodată caracteristicile ce permit transportul de mărfuri pe teren accidentat.

Oficialii de la Nissan evaluează piaţa la circa 1.200 unităţi, respectiv 40% creştere faţă de anul precedent, în timp ce Toyota vede un nivel minim de cel puţin 1.000 de pickupuri în acest an.

„Segmentul pickup este un seg­ment cu volume mici, în care flotele in­fluen­ţează foarte mult rezultatul vân­zărilor. Cu siguranţă nou­tatea unui pro­dus re­pre­zintă mereu un fac­tor de creş­tere, însă nu se poate spune ca evo­luţia seg­men­tului pickup este influen­ţată foarte mult de acest fapt“, au sub­li­niat repre­zen­tanţii Nissan.

Din totalul vânzărilor Nissan, flotele reprezintă peste 50% din vân­zările brandului în seg­mentul pickup. Pe de altă parte, lăsând la o parte flotele, clientul vizat de Navara NP300 poate face parte din cate­goria micilor întreprin­zători, dar şi a pasionaţilor de spor­turi ex­treme, care apreciază calităţile de offroad ale noului model.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO