Companii

Gabriela Munteanu, Kandia Dulce: Am observat o orientare către produsele româneşti, mai ales către cele din zona alimentară

Gabriela Munteanu, marketing director Kandia Dulce: Interesul către brandurile româneşti depinde nu doar de vizibilitatea acordată în magazine (de către retaileri – n.red.), ci şi de felul în care (mărcile - n.red.) comunică cu consumatorii, cât de relevante sunt şi cum se adaptează la nou.

Gabriela Munteanu, marketing director Kandia Dulce: Interesul către brandurile româneşti depinde nu doar de vizibilitatea acordată în magazine (de către retaileri – n.red.), ci şi de felul în care (mărcile - n.red.) comunică cu consumatorii, cât de relevante sunt şi cum se adaptează la nou.

Autor: Cristina Roşca

09.03.2021, 16:15 196

♦ Producătorul de dulciuri Kandia Dulce are mai multe mărci cu istorie în portofoliu ♦ Spre exemplu, prăjitura Măgura e lider de piaţă pe segmentul său ♦ Ciocolata ROM este în top trei batoane de ciocolată vândute în România.

Gabriela Munteanu, marketing director în cadrul producătorului de dulciuri Kandia Dulce, cu afaceri de peste 150 mil. lei în 2019, spune că observă o orientare a consumatorului către mărci româneşti. Loializarea publicului nu e însă un fenomen facil, ci mai degrabă un proces îndelungat ce necesită o adaptare constantă la consumator.

„Am observat o orientare către produsele româneşti, mai ales către cele din zona alimentară. Marii retaileri au amenajat şi au acordat o vizibilitate specială produselor fabricate în România. Precizez însă că acesta este un trend care a fost iniţiat înainte de pandemie, acum accentuându-se în semn de susţinere şi solidaritate cu producătorii români“, explică ea.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO