Companii

Gabriela Dumitru, Mastercard Data & Services. Retailul tradiţional a fost expus unei accelerări a procesului de digitalizare pentru că majoritatea clienţilor au început să adopte online-ul

Gabriela Dumitru, principle, sales and servicing business development Mastercard Data & Services: Nimeni nu se aşteaptă că vom reveni la ce era înainte. Este o tranziţie către un nou standard de normalitate.

Gabriela Dumitru, principle, sales and servicing business development Mastercard Data & Services: Nimeni nu se aşteaptă că vom reveni la ce era înainte. Este o tranziţie către un nou standard de normalitate.

Autor: Miruna Diaconu , Cristina Roşca

31.05.2021, 11:30 225

„Nimeni nu se aşteaptă că vom reveni la ce era înainte. Este o tranziţie către un nou standard de normalitate.“

Pandemia de Covid-19 a deschis o serie de dru­muri pentru schimbarea radicală a comporta­men­tului de consum, spune Gabriela Dumitru, principle, sales and servicing business development Mastercard Data & Services. Ea adaugă totodată că, în ultimele 15 luni, marcate de criza sanitară şi economică, şi organizaţiile – indiferent de industria în care activau – au fost nevoite să se adapteze, fiind expuse unor condiţii fără precedent.

Multe magazine offline de modă, cosmetice, mobilă sau bricolaj au fost închise temporar anul trecut şi în prima parte din 2021 în majoritatea ţărilor din lume. Retailerii care vindeau produse nonesenţiale a trebuit să tragă simultan obloanele în perioadele de lockdown pentru prima dată în istorie. Au rămas funcţionale doar magazinele alimentare şi farmaciile, care au avut un program similar cu cel normal.

„Ce am văzut în această fază iniţială a pandemiei a fost un şoc, pentru că restricţiile de mobilitate au fost mari. Astfel, mulţi dintre consumatori nu au mai putut avea acces la acele produse pe care în mod normal le cumpărau în mod facil. A fost un soi de panică, coroborată cu o lipsă de stocuri“, a spus în cadrul evenimentului ZF Retail 2021, Gabriela Dumitru de la Mastercard Data & Services.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO