Companii

Gabriel Barbu, Henkel Beauty Care: Punem accent pe o acoperire eficientă la nivel naţional a tuturor tipurilor de magazine. Ne-am mărit expunerea şi în online

INTERVIU

Gabriel Barbu, general manager Henkel Beauty Care: Strategia Henkel Beauty Care vizează o creştere a businessului, indiferent de contextul existent pe pieţele pe care activăm.

Gabriel Barbu, general manager Henkel Beauty Care: Strategia Henkel Beauty Care vizează o creştere a businessului, indiferent de contextul existent pe pieţele pe care activăm.

Autor: Cristina Roşca

30.06.2021, 21:00 221

♦ Henkel este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de bunuri de larg consum, activând atât pe segmentul de îngrijire personală, cât şi pe cel al curăţeniei şi îngrijirii locuinţei ♦ Compania Henkel România, care operează importul şi distribuţia de bunuri pe toate categoriile menţionate, a obţinut în 2020 afaceri de 944 mil. lei, plus 6%.

Pandemia a schimbat comporta­mentul de consum al românilor, astfel că aceştia merg mai rar la magazin, petrec mai puţin timp la shopping, preferă magazinele de proximitate şi online-ul şi caută promoţii ori oferte.

„Conform studiilor noastre, mai mult de jumătate dintre consumatori au început să facă mai puţine drumuri la cumpărături, petrecând totodată mai puţin timp în fata raftului. Aceste noi comportamente de consum au dus la o pregătire în detaliu a vizitelor în magazin prin folosirea din ce în ce mai frecventă a listei de cumpărături, precum şi a research-ului online pentru produsele de interes“, spune Gabriel Barbu, general manager Henkel Beauty Care, o divizie a Henkel România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO