LIVE: VIDEOCONFERINŢA ZF/CITR – CE ADUCE 2K22 PENTRU BUSINESS-URILE ÎN IMPAS? Avertizarea timpurie şi viitorul soluţiilor de restructurare. Preocupările oamenilor de business.
Companii

Gabriel Barbu, Henkel Beauty Care: Punem accent pe o acoperire eficientă la nivel naţional a tuturor tipurilor de magazine. Ne-am mărit expunerea şi în online

INTERVIU

♦ Henkel este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de bunuri de larg consum, activând atât pe segmentul de îngrijire personală, cât şi pe cel al curăţeniei şi îngrijirii locuinţei ♦ Compania Henkel România, care operează importul şi distribuţia de bunuri pe toate categoriile menţionate, a obţinut în 2020 afaceri de 944 mil. lei, plus 6%.

Pandemia a schimbat comporta­mentul de consum al românilor, astfel că aceştia merg mai rar la magazin, petrec mai puţin timp la shopping, preferă magazinele de proximitate şi online-ul şi caută promoţii ori oferte.

„Conform studiilor noastre, mai mult de jumătate dintre consumatori au început să facă mai puţine drumuri la cumpărături, petrecând totodată mai puţin timp în fata raftului. Aceste noi comportamente de consum au dus la o pregătire în detaliu a vizitelor în magazin prin folosirea din ce în ce mai frecventă a listei de cumpărături, precum şi a research-ului online pentru produsele de interes“, spune Gabriel Barbu, general manager Henkel Beauty Care, o divizie a Henkel România.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.