Companii

Frunza din brandul turistic ar putea apărea pe fiecare produs agro-alimentar românesc

Frunza din brandul turistic ar putea apărea pe fiecare produs agro-alimentar românesc

Autor: Mediafax

19.11.2010, 16:24 55

Ministrul Agriculturii, Valeriu Tabără, propune ca fiecarealiment produs în România să aibă o etichetă care să conţină frunzadin brandul turistic al României şi spune că mierea, fructele şicarnea de ovine vor fi promovate extern prin campanii comune cuItalia, Grecia, Cipru, Tunisia şi Bulgaria.

"Eu mă gândesc serios ca brandul acesta naţional să vină şi peprodusele agricole româneşti, mai ales că l-a preluat şi LucianBute. Eu cred că acest brand, dincolo de dezbaterea care a fost şicare a trecut în zona politică, de ce nu l-ai aduce şi l-ai stilizape toate produsele care aparţin României? Şi pe produsele care seduc la export, dar şi pe cele care se vând în ţară", a declaratValeriu Tabără.

El a afirmat că producţia agro-alimentară autohtonă este una decalitate şi că sunt "foarte multe semne de întrebare" privindimporturile.

Potrivit ministrului, în cazul în care cumpărătorul ar vedeafrunza pe un produs, s-ar gândi: "Da, domnule, e produs românesc,mă pot adresa cu multă siguranţă".

În plus, postarea frunzei pe produs ar creşte, în opinia luiTabără, responsabilitatea firmei producătoare. Citiţi mai multdespre cum frunza din brandul turistic ar puteaapărea pe fiecare produs agro-alimentar românesc pewww.mediafax.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO