Companii

Frank Wagner, Lidl România: În pandemie focusul rămâne pe produse alimentare şi va fi la fel şi pe viitor. Avem multe de făcut până la online, nu e prioritar pentru noi. Focusul la noi e pe cifre mari, nu pe lucruri trendy

Frank Wagner, CEO Lidl România: În pandemie focusul rămâne pe produse alimentare şi va fi la fel şi pe viitor. Avem multe de făcut până la online, nu e prioritar pentru noi. Ne uităm să vedem ce se întâmplă în piaţă, urmărim ce fac colegii din alte ţări, dar vom intra la momentul potrivit. Momentan piaţa are loc de expansiune offline. Focusul la noi e pe cifre mari, nu pe lucruri trendy.

Frank Wagner, CEO Lidl România: În pandemie focusul rămâne pe produse alimentare şi va fi la fel şi pe viitor. Avem multe de făcut până la online, nu e prioritar pentru noi. Ne uităm să vedem ce se întâmplă în piaţă, urmărim ce fac colegii din alte ţări, dar vom intra la momentul potrivit. Momentan piaţa are loc de expansiune offline. Focusul la noi e pe cifre mari, nu pe lucruri trendy.

Autor: Cristina Roşca

14.08.2020, 19:55 363

 Discounterul german Lidl ocupă ultima poziţie de pe podium conform rezultatelor din 2019 când cifra de afaceri a companiei s-a oprit la un pas de 10 mld. lei ♦ Primele două poziţii sunt ocupate de Kaufland şi Carrefour (la nivel de grup, prin patru companii) ♦ Nemţii de la Lidl au local peste 270 de magazine şi vor să continue expansiunea cu cel puţin 15 unităţi pe an.

„Anul 2019, la fel ca 2018 a fost fenomenal pentru noi, am crescut de patru ori mai repede ca piaţa (cu circa 25% - n.red.). Este al treilea sau al patrulea an când facem asta, fapt ce ne dă încredere pentru viitor”, spune Frank Wagner, executivul ce conduce opera­ţiunile locale al Lidl în România.

El adaugă că în anul calendaristic 2019 com­pania şi-a majorat businessul cu 25%, însă în anul financiar (1 martie 2019 - 29 februarie 2020) a­van­sul a fost chiar mai pu­ternic, de 28%.

„Trebuie să ţinem cont de faptul că avansul a venit după un 2018 extrem de puternic. Dacă ar fi să îl descriu, aş spune că 2019 a fost un an la superlativ, în care am deschis 21 de magazine dacă ne raportăm la anul fiscal şi 24 de unităţi în cel calendaristic. Este cel mai alert ritm de la intrarea pe piaţă în 2011.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO