Companii

Ford: Noul Mondeo a depasit estimarile de crestere

Ford: Noul Mondeo a depasit estimarile de crestere
02.10.2007, 17:56 12

Vanzarile Ford pe piata locala au avansat cu 56% in primele opt luni ale acestui an in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, la 12.648 de autovehicule, dintre care 9.668 de autoturisme.
"Vanzarile estimate pentru acest an sunt de peste 18.000 de unitati. Daca ritmul de crestere este mentinut si in ultimele luni ale acestui an, vanzarile ar putea ajunge la 20.000 de unitati", a spus Catalin Gavra, directorul general al Romcar, importatorul Ford pe piata locala.
Constructorul american a lansat in aceasta vara pe piata locala cea de-a treia generatie a lui Mondeo, care a avansat dupa primele doua luni de comercializare pe cea de-a doua pozitie in clasamentul segmentului mediu, cu vanzari de 327 de unitati in august, depasindu-le cu peste 100 de unitati pe cele ale modelului Toyota Avensis, detinatorul locului doi la nivelul primelor opt luni.
"In primele doua luni de comercializare, Mondeo a inregistrat vanzari de peste 300 de unitati, in comparatie cu estimarile initiale de 250 de unitati. Cel mai probabil Mondeo nu va prelua conducerea segmentului mediu datorita faptului ca nu se livreaza la nivelul cererii existente pe piata, insa cu siguranta va fi pe locul doi din punct de vedere al vanzarilor", a declarat Gavra.
Potrivit reprezentantilor Romcar, in momentul lansarii, stocul modelului Mondeo era de 1.100 de unitati, in timp ce in prezent acesta a ajuns la aproximativ 500 de modele. Timpul de livrare al modelului de segment mediu este de una pana la trei saptamani daca este in stoc, dar poate creste la patru luni daca este configurat special de catre client.
Campania de promovare a noului Mondeo pe piata locala a fost cea mai puternica pe care a organizat-o importatorul Ford in Romania, al carei cost va fi amortizat intr-un timp mai scurt decat se estimase initial.
"Cele trei campanii pentru promovarea noului Mondeo au reprezentat cea mai puternica promovare al unui model Ford pe piata locala de pana acum. Costurile implicate de catre aceasta campanie vor fi amortizate in aproximativ o luna, mai devreme decat se estimase initial", a spus Gavra.
Potrivit informatiilor reprezentantilor Romcar, campania de comunicare pentru noul model s-a ridicat la 500.000 de euro, valoarea reprezentand doar o parte din suma totala alocata de importatorul Ford pentru promovarea modelului Ford Mondeo. Reprezentantii companiei nu au precizat care este valoarea totala a investitiei in promovare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO