Companii

Foodpanda intră în retail, o piaţă de peste 20 mld. euro. Platforma de livrări deschide propriile magazine sub brandul pandamart. Compania a învăţat despre retail de la partenerii săi cu care colabora deja pentru livrări şi acum intră pe această piaţă cu propriul format

Magazinele pandamart vin în completarea ofertei marilor lanţuri comerciale listate pe platformă şi se axează pe nevoile imediate ale clienţilor, cumpărături rapide, ce pot fi livrate în maximum o jumătate de oră de la plasarea comenzii.

Magazinele pandamart vin în completarea ofertei marilor lanţuri comerciale listate pe platformă şi se axează pe nevoile imediate ale clienţilor, cumpărături rapide, ce pot fi livrate în maximum o jumătate de oră de la plasarea comenzii.

Autor: Cristina Roşca

18.01.2021, 00:06 5163

♦ Foodpanda are colaborări cu reţele precum Auchan, cora România, Kaufland România, Inmedio sau Viva Shop ♦ Platforma are în total peste 6.000 de comercianţi - restaurante şi retaileri - parteneri, conform celor mai recente date ♦ Compania pariază pe magazine de convenienţă şi pe livrare mai rapidă, în 30 de minute.

Platforma de livrări Foodpanda intră în retail, o piaţă de peste 20 mld. euro, deschizând propriile magazine sub brandul pandamart. Din aceste unităţi definite de companie ca fiind magazine de convenienţă, livrarea se va face în maximum 30 de minute, iar comenzile se plasează direct de pe platformă.

Primele două magazine sub acest brand - pandamart - au fost deja deschise în Bucureşti şi Cluj-Napoca, expansiunea urmând să continue. Mai exact, în primele trei luni din 2021 se vor mai deschide alte două unităţi în aceleaşi oraşe. Apoi, tot pentru 2021, Foodpanda vizează extinderea reţelei în oraşe precum Oradea, Târgu-Mureş, Piteşti, Ploieşti sau Iaşi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO