Companii

Fondatorul importatorului de jucării Nichiduţă Trading: „A fost o creştere de 25-30% pe partea de jucării, se cumpără cele care implică joaca în familie“. Perioada de izolare îi determină pe părinţi să cumpere jucării pentru a le oferi o activitate copiilor. Creşterea cererii pe site-ul nichiduta.ro a fost de 25-30%, comparabilă cu perioada Crăciunului, din datele ZF

Daniel Minciună, fondatorul Nichiduţă Trading: În mare parte cred că s-au cumpărat jucăriile care implicau joaca în două, trei persoane, lucruri de familie, joculeţe

Daniel Minciună, fondatorul Nichiduţă Trading: În mare parte cred că s-au cumpărat jucăriile care implicau joaca în două, trei persoane, lucruri de familie, joculeţe

Autor: Georgiana Mihalache

09.04.2020, 18:32 196

Toboganele pentru copii şi produsele consumabile pen­tru bebeluşi au fost cele mai că­utate produse în ultimele săptă­mâni de pe site-ul Nichiduţă Tra­ding, o companie înfiinţată în 2012 de doi antreprenori din Constanţa. „A fost o creştere de 25-30% pe partea de jucării. Am văzut creştere şi la produsele consumabile pentru bebeluşi. Cred că toţi care au avut stocuri au înregistrat o creştere, ţine şi de acest lucru. În mare parte s-au cumpărat jucăriile care implicau joaca în două, trei persoane, lucruri de familie, joculeţe. Foarte multe tobogane de copii au fost vândute pentru că nemaiputându-i scoa­te afară, cauţi variante“, a spus Daniel Min­ciună, fondatorul Nichiduţă Trading.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO