Companii

Florinel Chiş, director executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO): România a avut în 2020 cea mai mare rată de creştere din UE în ceea ce priveşte piaţa comerţului online

Florinel Chiş, director executiv al Asociaţiei Române...

Autor: Alexandra Matei

28.12.2020, 00:06 318

♦ A dezvolta un businesss de comerţ în online presupune specializare şi experienţă privind comerţul, marketingul online şi strategia. ♦ România a avut anul acesta cea mai mare rată de creştere din Uniunea Europeană în ceea ce priveşte piaţa comerţului online. ♦ În topul cumpărăturilor online din România în acest an se află sectoarele Electro-IT&C, fashion şi home&deco.

Dezvoltarea comerţului electronic a fost favorizată anul acesta de pandemie, iar jucătorii din industrie au creat un ecosistem care era fragil în anii trecuţi, pentru a îşi putea menţine în viaţă afacerile, atât în perioada stării de urgenţă din primăvară, cât şi după aceasta, comportamentul consumatorilor suferind modificări.

Florinel Chiş, director executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO), este de părere că pentru a creşte din ce în ce mai mult piaţa comerţului electronic, este nevoie de a converti consumatorii care cumpără online mai rar şi de a le evidenţia avantajele acestui tip de comerţ.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO