Companii

Florin Fodor, magazinele de instrumente muzicale Fly Music: 2020 a fost un an fără nicio direcţie, dar nu am stat să ne plângem, am schimbat strategia şi am câştigat noi clienţi

Florin Fodor

Florin Fodor

Autor: Georgiana Mihalache

17.12.2020, 18:00 258

♦ Una dintre nişele afectate de pandemia de COVID-19 a fost cea a instrumentelor muzicale, magazinele de profil fiind afectate de interzicerea evenimentelor ♦ Fly Music are şapte magazine de instrumente muzicale, iar în anul 2020 va încheia cu 20% mai puţin ca business.

Reţeaua de magazine Fly Music, înfiinţată în 2006 de familia de antreprenori Florin şi Liliana Fodor, va încheia anul 2020 cu o scădere de 20% a businssului, după ce pandemia a oprit industria evenimentelor, de unde venea cea mai mare parte din business.

Antreprenorul spune însă că schimbările aduse de criza sanitară au avut şi o parte bună, şi anume regândirea strategiei de business şi faptul că a renunţat la elementele neprofitabile din afacere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO