Companii

Flanco: Am preluat peste 20 din spaţiile Domo şi continuăm expansiunea

Flanco: Am preluat peste 20 din spaţiile Domo şi...

Autor: Cristina Roşca

07.07.2016, 00:07 2847

Retailerul electroIT Flanco, al doilea jucător din piaţă după cifra de afaceri, a deschis de la începutul anului 15 magazine şi continuă expansiunea. Compania are deja 115 unităţi, însă Dragoş Sîrbu, directorul general al Flanco, spune că mai este loc de creştere până la 130 cel puţin.

„Am deschis 15 magazine în acest an, dar am şi închis unu şi am relocat alte trei. Suntem atenţi la costuri, aşa că vom continua să şi deschidem, dar să şi închidem. Astfel, mai avem semnate cinci contracte pentru noi magazine, dar vom opera şi două închideri“, spune Dragoş Sîrbu, care conduce operaţiunile Flanco din iarna lui 2014.

El adaugă că în prezent negociază alte zece deschideri pentru că până la cel puţin 130 de magazine mai este loc. De altfel, retailerul a preluat şi peste 20 dintre spaţiile Domo, compania care a închis re­ţeaua offline, pentru a rămâne doar online. Până recent Domo a fost unul dintre cei mai mari trei jucători din retailul electroIT.

„Am preluat ce ne-a interesat, unde avea sens pentru noi să mergem. Am deschis în locul Domo în Băneasa Shopping City, dar am mers şi în oraşe medii precum Baia Mare.“

Dragoş Sîrbu spune că va continua să deschidă magazine şi să meargă şi împotriva curentului într-o perioadă în care cei mai mulţi merg doar pe online. „Circa jumătate din clienţi se uită la serviciile primite şi tot ei ţin cont de consultanţa din magazin. Mai mult, creditul de consum este greu de accesat pentru achiziţii online.“

Din totalul businessului Flanco, 85% reprezintă offline-ul, iar 15% online-ul. Compania şi-a bugetat pentru acest an o creştere de circa 20%, până la peste 900 mil. lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO