Companii

Fiterman Pharma şi Hipocrate 2000, doi producători români de medicamente, au 20% din vânzările totale la suplimentele şi vitaminele pentru copii

Fiterman Pharma şi Hipocrate 2000, doi producători...

Autor: Georgiana Mihalache

27.01.2020, 19:55 599
Brandurile româneşti sunt alegerea românilor când cumpără suplimente alimentare şi vitamine pentru copiii lor, o piaţă totală care a ajuns la 53 mil. dolari (230 mil. lei) în 2019, în creştere cu 11% faţă de anul anterior, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Fiterman Pharma şi Hipocrate 2000, care produc medicamente în fabricile proprii din Iaşi, respectiv Bucureşti, sunt companiile româneşti care pun trei din cinci branduri în topul celor mai vândute suplimente pentru copii.

Cumulat, cotele de piaţă ale celor trei branduri adună 20% din totalul pieţei, pe care activează şi giganţi internaţionali, cu bugete de marketing pe măsură.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO