Companii

Firmele de curierat au avut în 2020 cel mai bun an, cu creşteri ce au mers până la 30%, susţinute de vânzările online care au ajuns la 7 mld. euro, în creştere cu 36% faţă de 2019. Cum arată prima jumătate a anului 2021?

ANALIZĂ ZF

Firmele de curierat au avut în 2020 cel mai bun an, cu...

Autor: Miruna Diaconu

20.07.2021, 20:20 301

Curierii rămân pe creştere şi în prima jumătate din 2021. „După boomul constant din 2020 şi o uşoară creştere este un rezultat foarte bun“.

Datele la jumătatea anului arată că suntem într-o uşoară creştere faţă de anul trecut, ceea ce înseamnă un rezultat foarte bun, având în vedere faptul că facem comparaţie între un an normal şi 2020, un an în care am înregistrat volumele mari, un boost constant pe activitatea curentă“, spun reprezentanţii Fan Courier, liderul pieţei locale de curierat.

Afacerile Fan Courier au trecut în 2020 de 1 miliard lei, după o creştere de 27% faţă de anul anterior, iar pentru anul acesta compania şi-a bugetat o creştere între 10% şi 15%.

„E-commerce-ul este pe un trend ascendent de mulţi ani şi credem că această tendinţă se va menţine chiar dacă ritmul de creştere va fi diferit. Având puţin peste 10 ani de dezvoltare în România, are încă mult loc de creştere dacă ne uităm la schimbările în comportamentul consumatorilor pe de o parte şi, pe de alta, numărul retailerilor care aleg să comercializeze exclusiv online sau în regim mixt – offline şi online. Iar datele confirmă această tendinţă. Dacă în urmă cu 10 ani ponderea e-commerce-ului în business-ul FAN nu depăşea 5%, în prezent comerţul online a ajuns la aproape 50% din veniturile noastre“, spun reprezentanţii companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO