Companii

Filip Schwartz, Otter Distribution: România e dusă mai departe de generaţia tânără care a rămas în ţară şi care a creat businessuri de la zero. Grupul, activ în retailul de încălţăminte, are afaceri de peste 40 mil. euro

Filip Schwartz, fondatorul grupului Otter Distribution

Filip Schwartz, fondatorul grupului Otter Distribution

Autor: Cristina Roşca

27.11.2019, 19:05 770

♦ Grupul activ în retailul de încălţăminte cu mai multe branduri locale şi internaţionale, a avut o cifră de afaceri de 39,5 mil euro în 2018, plus 10% ♦ În total, compania are peste 60 de magazine în România sub mai multe branduri, precum Salamander, Aldo sau Clarks.

Antreprenorul Filip Schwartz şi-a început activitatea în domeniu în anii ’90 prin reprezentarea brandurilor internaţionale şi prin distribuţia acestora. Apoi a apărut retailul. Primul magazin a fost deschis în 1999 pe Calea Moşilor din Capitală, magazin care astăzi nu mai este deschis. În 2002 a început extinderea reţelei sub brandul Otter.

„Perioadele bune pentru businessul Otter Distribution au fost în 2005 şi 2006, precum şi în 2015 şi 2016, când puteam vorbi atât de o creştere controlată a businessului, a costurilor şi a investiţiilor, cât şi a previziunilor pe care le facem raportat la evoluţia cifrei de afaceri şi a pieţei“, spune antreprenorul. 

El adaugă că anul 2017 a fost de asemenea un an foarte bun pentru că grupul a reuşit să optimizeze operaţiunile după ce a realizat investiţii majore. În acelaşi an a avut loc şi procesul de rebranding al Otter în Tezyo.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO