Antreprenorul Filip Schwartz şi-a început activitatea în domeniu în anii ’90 prin reprezentarea brandurilor internaţionale şi prin distribuţia acestora. Apoi a apărut retailul. Primul magazin a fost deschis în 1999 pe Calea Moşilor din Capitală, magazin care astăzi nu mai este deschis. În 2002 a început extinderea reţelei sub brandul Otter.
„Perioadele bune pentru businessul Otter Distribution au fost în 2005 şi 2006, precum şi în 2015 şi 2016, când puteam vorbi atât de o creştere controlată a businessului, a costurilor şi a investiţiilor, cât şi a previziunilor pe care le facem raportat la evoluţia cifrei de afaceri şi a pieţei“, spune antreprenorul.
El adaugă că anul 2017 a fost de asemenea un an foarte bun pentru că grupul a reuşit să optimizeze operaţiunile după ce a realizat investiţii majore. În acelaşi an a avut loc şi procesul de rebranding al Otter în Tezyo.