Companii

Fenomenul Pepco: Retailerul polonez a ajuns la 170 de magazine şi 700 mil. lei.

Autor: Cristina Roşca

18.04.2018, 00:07 2561

♦ După numărul de unităţi, Pepco este de departe cel mai extins retailer activ pe zona de modă şi decoraţiuni din România.

Retailerul de tip discount Pepco, care vinde produse la preţuri ce încep de la 1,99 de lei, are în prezent în România 169 de magazine, alte trei fiind planificate pentru deschidere în următoarea perioadă la Cluj-Napoca, Răcari şi Sinaia. Intrat pe piaţă în 2014, retailerul a deschis doar anul trecut 50 de magazine, potrivit calculelor ZF.

Expansiunea agresivă şi politica de preţuri mici a făcut ca Pepco să prindă pe piaţa locală, acest lucru fiind vizibil şi când vine vorba de datele financiare ale companiei. Mai exact, după primele şase luni compania Pepco Retail are afaceri de 250,8 mil. lei, mai bine decât duble faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Dacă ritmul de creştere s-a menţinut pe tot anul, afacerile Pepco au mers spre 750 mil. lei, ameninţând supremaţia H & M şi Zara, liderii incontestabili ai pieţei de până acum, arată calculele ZF.

Românii cheltuie anual 15 mld. lei pe haine şi pantofi.

Retailerul cu preţuri mici Pepco este prezent pe nouă pieţe din Europa Centrală şi de Est şi din zona Baltică -, respectiv Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Slovenia, Lituania, Letonia şi Croaţia. Următoarea pe listă este Estonia, conform site-ului companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO