Companii

Fashion Days mizează pe vânzări cu 25% mai mari în 2021 de Black Friday

Fashion Days mizează pe vânzări cu 25% mai mari în...

Autor: Ioana Nita

05.11.2021, 00:00 89

Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion din România, estimează că anul acesta va avea vânzări cu 25% mai mari în cadrul evenimentului de shopping Black Friday, comparativ cu 2020, magazinul online fiind pregătit cu un stoc de produse în valoare de 230 mil. lei.

„Anul acesta ne-am pregătit pentru peste 160.000 de clienţi în perioada 10-14 noiembrie, o creştere de aproximativ 28% comparativ cu anul trecut. De asemenea, peste 75% din valoarea comenzilor va fi generată prin aplicaţia mobilă. Estimăm ca prima oră să fie chiar vârful numărului de comenzi, respectiv aproximativ 15.000 datorită numeroaselor deal-uri, de neratat, pe care această ediţie le oferă şi care se epuizează în primele 60 de minute.“

Pandemia a accelerat tranziţia de la magazinele clasice spre e-commerce şi românii au descoperit beneficiile clare: câştigi timp, ai mult mai multe opţiuni de produse şi, mai ales de Black Friday, oferte unice la un preţ extrem de competitiv”, a precizat Robert Berza, director general în cadrul Fashion Days.

Retailerul de fashion online estimează că anul acesta numărul comenzilor plasate de Black Friday în aplicaţia mobilă şi pe site-ul său va fi cu 27% mai mare faţă de anul trecut, când s-au înregistrat 162.000 de comenzi. În schimb, reprezentanţii Fashion Day anticipează o valoare uşor mai mică a coşului de cumpărături de Black Friday anul acesta – circa 435 lei, faţă de 440 lei în 2020, în condiţiile în care clienţii vor prefera să facă mai degrabă mai multe comenzi, cu câteva produse, decât o comandă mare, pentru a se asigura că nu se epuizează stocurile din articolele dorite. De asemenea, valoarea medie a unui produs din campanai de Black Friday se anul acesta se va situa la circa 179 lei, comparativ cu 194 lei în 2020, dat fiind că stocul pregătit va avea reduceri substanţiale şi pe lângă branduri premium, vor fi în ofertă şi produse de la branduri fast fashion cu preţuri mai mici.

„Black Friday a devenit deja tradiţie la Fashion Days, iar acesta este cel de-al doilea eveniment organizat în contextul pandemic actual. Segmentul e-commerce a suferit schimbări majore de aprape 2 ani încoace, iar piaţa de fashion online continuă să câştige din ce în ce mai mult teren. Prin urmare, noi suntem pregătiţi şi pentru această ediţie cu acele oferte pe care chiar nu vrei să le ratezi şi despre care ştii că doar de Black Friday le prinzi. Anul acesta ne-am propus o creştere de aprox 27% la nivel de comenzi şi asta pentru că vom asigura clienţilor noştri cele mai bune preţuri din an pentru mai mult de 80% din oferta comercială”, a precizat Robert Berza.

Printre brandurile care vor avea cele mai mari discount-uri (între 45-80%) în campania de Black Friday organizată anul acesta de Fashion Days se numără Geographical Norway, GAP, U.S. Polo Assn., Diesel, Love Moschino, Trendyol, Puma, Guess, Pepe Jeans London, Esprit, Jack & Jones, NA-KD, Liu Jo, Karl Lagerfeld, Under Armour, Levi's, EA7, Timberland, Trespass, Tommy Hilfiger, Fossil, Ted Baker, Gant, Geox, Emporio Armani, Nike, Furla, UGG şi Michael Kors.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO