Farmec Cluj s-a dezvoltat puternic în ultimul deceniu, atacând segmente de piaţă noi şi dezvoltând produse pentru a se lupta de la egal la egal cu giganţii străini pe o piaţă puternic concurenţială.
♦ Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj şi-a bugetat pentru acest an afaceri de aproape 300 mil. lei, în urcare uşoară faţă de 2020 ♦ Compania are un buget de investiţii dublu în 2021, de aproape 14 mil. lei.
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător local de cosmetice, are în plan pentru acest an investiţii în modernizarea şi achiziţionarea de echipamente pentru secţiile de producţie ale companiei, cu precădere pentru secţia dedicată produselor cosmetice.
„Totodată, compania va investi şi în achiziţionarea de echipamente IT pentru creşterea digitalizării operaţiunilor, precum şi în modernizarea de instalaţii şi echipamente, care vor permite reducerea consumului de utilităţi în procesul de producţie. Bani vor merge şi către construcţia unei noi staţii de tratare a apei reziduale mult mai performante, care va contribui la reducerea impactului asupra mediului al activităţii de producţie a companiei“, spun reprezentanţii Farmec.