Companii

Familia Calagiu a închis magazinul Gucci de la parterul hotelului Athénée Palace Hilton din Bucureşti, marcând ieşirea brandului din România după 11 ani

Închiderea magazinului Gucci din Bucureşti reprezintă unul dintre cele mai importante exituri de branduri de lux din România, deoarece era unul dintre numele vechi şi stabile, buticul fiind amplasat în acelaşi loc de mai bine de un deceniu.

Închiderea magazinului Gucci din Bucureşti reprezintă unul dintre cele mai importante exituri de branduri de lux din România, deoarece era unul dintre numele vechi şi stabile, buticul fiind amplasat în acelaşi loc de mai bine de un deceniu.

Autor: Cristina Roşca

12.01.2022, 17:30 716

Închiderea vine în al doilea an de pandemie de COVID-19, însă în 2020, primul an marcat de criza sanitară, când activitatea magazinelor de modă offline a fost suspendată timp de câteva luni, magazinul Gucci îşi majorase vânzările cu 10%.

Buticul Gucci din Bucureşti, operat în sistem de franciză de familia de antreprenori locali Calagiu, a tras obloanele, marcând astfel ieşirea brandului de lux de pe piaţa din România după mai bine de un deceniu.

Marca italiană a fost adusă pe plan local în 2010 de un alt antreprenor – Alessandro Amato - , pentru ca apoi acesta să cedeze franciza către familia Calagiu, care are afaceri şi în domeniul construcţiei şi mentenanţei. În businessul de modă erau implicaţi reprezentanţii a două generaţii ale acestei familii – părinţii, dar mai ales copii Andrei şi Maria Calagiu, conform celor mai recente date ale ZF. Până la închiderea ediţiei, reprezentanţii francizei Gucci în România nu au răspuns solicitării ZF privind moti­vul închiderii magazinului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO