Companii

Fairy, brandul gigantului P&G, a devenit în 2020 liderul pieţei de detergenţi de vase, detronând Pur, o marcă a nemţilor de la Henkel. Românii au cheltuit anul trecut 274 de milioane de lei pe detergent de vase, cu aproape 20% mai mult ca în 2019

Fairy, brandul gigantului P&G, a devenit în 2020 liderul...

Autor: Cristina Roşca

04.03.2021, 19:15 425

Gigantul american P&G a devenit anul trecut liderul pieţei de detergent de vase datorită brandului său Fairy, ajungând astfel la o cotă de 30,5%, potrivit datelor oferite de compania de cercetare Euromonitor. Până în pandemie, liderul pieţei de profil era Henkel, un grup german ce are în portofoliu marca Pur. În 2020, într-un an marcat de pandemia de COVID-19, nemţii au coborât pe doi, cu o cotă de piaţă de puţin sub 27%.

Cei doi giganţi domină clar piaţa de profil, arată datele Euromonitor.

„Procter&Gamble Distribution (compania care se ocupă de importul şi distribuţia produselor grupului ame­rican în România - n.red.) a detronat anul trecut Henkel România din poziţia de lider al pieţei de detergent de vase în termeni de valoare datorită evoluţiei bune a brandului omniprezent Fairy, care se bucură de promovare masivă şi de o distribuţie pe măsură pe toate canalele de comerţ“, spun analiştii Euromonitor. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO