Companii

Încă o fabrică devine magazin: Producătorul de cămăşi Braiconf vrea să vândă terenul fabricii din Brăila către Kaufland pentru 7 mil. euro. Compania din Brăila îşi va muta producţia într-o nouă unitate, având în plan investiţii de 9 mil. euro

Braiconf lucrează în special în lohn, dar realizează şi cămăşi sub brand propriu. Cu o producţie anuală de peste 800.000 de cămăşi, pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Harmont&Blaine, Hermes sau Kenzo, compania vrea să dezvolte în viitor brandul propriu.

Braiconf lucrează în special în lohn, dar realizează şi cămăşi sub brand propriu. Cu o producţie anuală de peste 800.000 de cămăşi, pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Harmont&Blaine, Hermes sau Kenzo, compania vrea să dezvolte în viitor brandul propriu.

Autor: Cristina Roşca

08.03.2021, 00:06 1370

Producătorul de cămăşi Braiconf vrea să vândă către retailerul german Kaufland terenul pe care este amplasată în prezent fabrica din Brăila, tranzacţia urmând a fi votată în AGA în aprilie. Tranzacţia ce vizează terenul de 10.000 mp are o valoare de 7 milioane de euro.

O astfel de mutare nu este o noutate, mai multe companii din producţie vânzând terenuri şi imobile unor retaileri pentru a le transforma în magazine alimentare sau de bricolaj. Activităţile de producţie sunt relocate.

În cazul Braiconf, noul sediu va fi tot în zona centrală a oraşului Brăila, proiectul urmând a necesita investiţii de aproape 9 mil. euro, suma urmând a merge către clădire, echipamente şi utilaje. În prezent, marca românească cu o istorie de circa 70 de ani, analizează două opţiuni - fie renovarea unei clădiri istorice, fie o construcţie nouă pe un teren dintr-o zonă centrală. Şi această mutare va fi votată în cadrul aceleiaşi AGA.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO