Companii

Extinderea retelei de magazine dubleaza vanzarile Intersport

25.06.2007, 18:48 32

Magazinele de articole sportive Intersport, operate in Romania in sistem de franciza de distribuitorul de produse electronice si electrocasnice Genco, si-ar putea dubla vanzarile in 2007, la aproximativ noua milioane de euro, ca urmare a extinderii retelei de magazine. "Estimez pentru acest an o crestere a cifrei de afaceri de 90-100%, fata de vanzarile de 4,5 milioane de euro obtinute anul trecut. Avansul se bazeaza pe cresterea numarului de magazine care au functionat pe toata perioada anului, de la doua in 2006 la patru anul acesta, si pe dezvoltarea afacerii in general", a declarat directorul diviziei Intersport, Alexandru Bratu. Reteaua Intersport cuprinde patru magazine, dintre care doua la Bucuresti si cate unul in Constanta si Brasov. Investitia medie intr-un magazin se ridica la un milion de euro. Anul acesta, compania Genco va deschide doua centre Intersport la Cluj-Napoca si Iasi, iar in 2008 vor mai fi inaugurate doua sau trei unitati similare. Compania Genco Trade, filiala a grupului elen Fourlis, este distribuitor exclusiv pentru gama de produse electronice si electrocasnice a companiilor Samsung, Mitsubishi, DeLonghi-Climaveneta, precum si pentru echipamentele sportive marca Intersport. Genco a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 48 milioane de euro si estimeaza pentru acest an un avans de 40%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO