Companii

Exporturile, motorul de creştere al afacerilor Cosmetic Plant

Autor: Laurentiu Cotu

17.04.2012, 00:00 219

Producătorul de cosmetice bazate pe extracte din plante Cosmetic Plant din Cluj-Napoca estimează pentru acest an o cifră de afaceri de aproximativ 7 mil. lei (1,6 mil. euro), în creştere cu 10% faţă de anul trecut.

Clujenii au realizat în 2011 afaceri totale de 6,3 mil. lei (circa 1,5 mil. euro), în creştere cu 23% faţă de anul precedent. Afacerile Cosmetic Plant au fost susţinute de extinderea activităţii pe piaţa externă, în condiţiile în care exporturile companiei în 2011 au înregistrat o creştere cu 300% faţă de anul anterior.

Oficialii companiei spun că în 2011 s-a accentuat activitatea de vânzare şi promovare a produselor Cosmetic Plant în mediul online, fiind totodată lansate pe piaţă noi produse, precum emulsiile pentru accelerarea bronzării.

"Anul trecut, consumatorii au devenit mai educaţi în ceea ce priveşte produsele cosmetice, iar cerinţele acestora au crescut. Cu toate acestea, se menţine încă o diferenţă între obiceiurile de consum în mediul rural, faţă de cel urban", a declarat pentru ZF Transilvania Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant Prodcom. Cosmetic Plant Prodcom a fost înfiinţată în anul 1991 şi este deţinută de Tiberiu Meşter, Susana Laszlo şi Katalin Racz, compania având în prezent 27 de angajaţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO