Companii

Eximtur Cluj: Securitatea internă şi investiţiile au transformat România în destinaţia turistică a anului

Eximtur Cluj: Securitatea internă şi investiţiile au...

Autor: Mirabela Tiron

25.07.2016, 00:07 11746

Lipsa problemelor de securitate internă şi investiţiile realizate de jucătorii din turism au transformat România în destinaţia turistică a anului 2016, crede Lucia Morariu, proprietara agenţiei de turism Eximtur din Cluj -Napoca, una din cele mai mari de pe piaţa locală. Ea spune că în primul semestru din acest an vânzările de servicii turistice pentru litoralul românesc au crescut cu 40%, în timp ce vânzările pentru staţiuni balneare, montane şi Delta Dunării au crescut cu 114% faţă de perioada similară a anului trecut.

Astfel, unii români care înainte plecau în vacanţă în străinătate au rămas în ţară, în timp ce numărul turiştilor străini este pe plus deja de mai mulţi ani.

„România este vedeta sezonului 2016, cu creşteri mari faţă de anul 2015 la pachetele turistice. Atât litoralul românesc, Delta Dunării, staţiunile balneare precum Băile Felix, Sovata, Herculane, Călimăneşti - Căciulata, Covasna sau Vatra Dornei, dar şi regiuni precum Bucovina au fost foarte solicitate de turiştii români.“

Agenţia de turism Eximtur din Cluj-Napoca, deţinută de familia  Morariu, a finalizat primul semestru din acest an cu afaceri de 27,5 milioane de euro, în creştere cu 18% faţă de perioada similară a anului anterior, iar pentru întreg anul estimează o cifră de afaceri de 47 de milioane de euro, potrivit oficialilor companiei. Compania oferă vacanţe atât în România şi Europa, dar şi către destinaţii exotice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO