Companii

Exclusiv online: Se mai uita consumatorii la calitate in perioadele de recesiune?

20.05.2010, 00:00 29

Ieftin sau de calitate este intrebarea pe care tot mai multiromani o au in minte atunci cand merg la cumparaturi. Producatoriidin industria alimentara sustin ca in timp consumatorii cu veniturimedii si peste medie cumpara produse alimentare mai putine dar maibune calitativ, consumatorii cu venituri medii cumpara fie produsefoarte ieftine si slabe calitativ, fie renunta de tot la achizitiaanumitor alimente.

Astfel, in timp ce producatorii de lactate au reusit sa mentinavanzarile la nivelul anului 2008 apeland la diferite forme depromovare pentru diminuarea preturilor si au lansat produse cupreturi mici, producatorii de bere au resimtit un declin puternical vanzarilor pe segmentul economic si o crestere usoara pesegmentul mediu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO