Caută doar în titlu
Companii

Exclusiv online: Se mai uita consumatorii la calitate in perioadele de recesiune?

Ieftin sau de calitate este intrebarea pe care tot mai multiromani o au in minte atunci cand merg la cumparaturi. Producatoriidin industria alimentara sustin ca in timp consumatorii cu veniturimedii si peste medie cumpara produse alimentare mai putine dar maibune calitativ, consumatorii cu venituri medii cumpara fie produsefoarte ieftine si slabe calitativ, fie renunta de tot la achizitiaanumitor alimente.

Astfel, in timp ce producatorii de lactate au reusit sa mentinavanzarile la nivelul anului 2008 apeland la diferite forme depromovare pentru diminuarea preturilor si au lansat produse cupreturi mici, producatorii de bere au resimtit un declin puternical vanzarilor pe segmentul economic si o crestere usoara pesegmentul mediu.

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.